Ми сьогодні з ранку зібралися у садстанції, щоб власноруч прибрати сквері. Озбройні граблями, лопатами та гарним настроєм вчителі та учні Мелітопольської ЗОШ№24 наводили красу та лад в улюбленому сквері. І тепер чиста зона відпочинку буде на радість кожному мешканцю нашого мікрорайону . А ми щіро дякуємо кожному, хто доєднався до нашої благодійної акції. Дякуємо за вашу ініциативу , труд та небайдужість до нашого міста
Школа ХХІ століття… Яка вона? Відповідь на це запитання ми знаходимо у державній
національній програмі «Освіта України ХХІ століття», де серед пріоритетних напрямків
реформування освіти відзначено, що в основу національної школи мають бути покладені такі
чинники: принцип єдності сім’ї та школи, наступності та спадковості поколінь, організація
родинного виховання та освіти.
Можна сказати, що школа і сім'я, батьки і вчителі— єдине ціле, діяльність якого спрямована на
дитину, її навчання, виховання, розвиток, становлення. Саме для вирішення таких проблем 13
березня 2019 р. в нашій школі в рамках функціонування Школи «Бути батьками», було проведено
міський інтерактивний захід для батьківської громадськості «Створення психологічного комфорту
у батьківсько-дитячих відносинах».
Під час заходу у батьків у батьків була можливість взяти участь у локаціях:
· Інформаційний вояж «Про слухняність дитини: міфи та реальність»
Корабельська Ольга Олександрівна- практичний психолог Мелітопольської ЗОШ №8;
· Тренінгове заняття з елементами арт-терапії «Мистецтво ефективного спілкування с дитиною»
Усата Анна Сергіївна -практичний психолог Мелітопольської ЗОШ №6;
· Майстер-клас «Сімейні ццінності. Хвилини спільних радощів»
Корець Тетяна Геннадіївна—практичний психолог Мелітопольської ЗОШ №24;
· Практичне заняття «Покоління Х,Y та Z -різниця поколінь»
Осипова Ангеліна Сергіївна—практичний психолог МАН.
Професії майбутнього. А ви готові до викликів часу?
В рамках виконання Угоди про співпрацю щодо надання профорієнтаційних послуг учням закладів загальної середньої освіти Мелітопольський міськрайонний центр зайнятості інформує учнівську молодь про тенденції сучасного ринку праці.
Про новації ринку праці та зміни у професійному світі.
6 лютого 2019 року для вчителів початкових класів і вчителів-предметників, які працюють в початкових класах, був проведений тренінг «Використання квест-технології для підвищення ІКТ-грамотності педагогів». На тренінгу були розглянуті питання про те, як Веб-квести допомагають учителям розкрити дидактичні можливості мережі Інтернет і свої творчі можливості, систематизувати і аналізувати власні знання і уміння, розвивати навички пошуку інформації, підвищувати мережеву культуру, а також про те, що використання квест-технології дозволяє формувати і розвивати такі особливості особи як: відхилення від шаблону, оригінальність, ініціативність, наполегливість, високу самоорганізацію, працездатність. Завершився тренінг проходженням захоплюючого веб-квесту «У пошуках скарбів», під час якого вчителі розв’язували завдання про наш рідний край.
5 лютого 2019 року був проведений тренінг «Google-формы в роботі учителя», на якому вчителі початкових класів і учителі-предметники, які працюють в початкових класах розширили свої знання про сервіс Google-форми і можливостях його використання під час організації навчання: проведення онлайн анкетування, створення тестів з предмету, налаштування автоматичної перевірки відповідей і робота із статистичними даними. Результатом роботи було створення тестів «Безпека роботи в Інтернеті» присвячених Дню безпечного Інтернету.
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів радо зустріла вихователів дитячих садочків
23 січня початкова школа зустрічала педагогів ДНЗ №1, 17, 20, 48 в рамках проекту «Наступність між дитячим садком та школою».
Вчителі Сівова Т.О. (1А), Дворжак І.І. (1Б), Гончаренко В.М. (1В) та Ткаченко С.В. (1Г) класів представили відкриті уроки за програмою НУШ.
Вихователі відвідали уроки навчання грамоти та математики. На цих уроках було представлені різні методики та техніки навчання: динамічний звуковий аналіз слів, вітання на організаційному етапі, читання та спів таблиць за методикою М.Зайцева.
Учні грали в ігри: «На що схожа буква?», «Голос чи шум?», «Що зайве?»
«Співаючи – навчались», співали склади, «Пісеньку голосних». Не забули й про музичні фізкультхвилинки (з масажем). Використовували стратегію критичного мислення, діаграму самооцінювання за допомогою LEGO Foundation, читали з предбаченням, використовували асоціативний кущ.
У 1В класі учні навіть виготовляли вітамінний овочевий салат.
У крісло автора було запрошено гостя – доповідача – кухаря.
Яка розповіла про користь вітамінів.
На уроках математики в 1А та 1Б повторювали склад чисел, працювали в групах, зчитували інформацію зі схем, визначали закономірності, за якою відбувається зміна ознак геометричних фігур, представляли інформацію у схематичному вигляді, вивчали назви компонентів та результат дії віднімання, грали по-новому та навчалися по-іншому з шістьма цеглинками Lego.
Працювали над задачею.
Так вчителі початкової школи показали високий рівень професійності та педагогічної майстерності на уроках математики та навчання грамоти. Детальніше