Субота, 23.09.2017, 19:24
Вітаю Вас Гість | RSS
Мелітопольська ЗОШ I-III ступенів №24

Меню сайту
Категорії розділу
Загальні [20]
Шкільні заходи [20]
Олімпіади [7]
Випускникам [0]
Конкурси [1]
Вчителям [2]
Спорт [0]
Наше відео [0]
Наше опитування
Оцініть мій сайт

Всього відповідей: 57
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Проблемна тема


 

АКТУАЛЬНІСТЬ:

Освіта XXI століття - це освіта для людини. Її стрижень - розвиваюча, культуротворча домінанта, виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, використовувати набуті знання і вміння для творчого розв'язання проблем, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни. XXI століття - це час переходу до високотехнологічного інформаційного суспільства, у якому якість людського потенціалу, рівень освіченості і культури всього населення набувають вирішального значення для економічного і соціального поступу країни.

Реформування системи освіти України та модернізація освітньої політики країн Євросоюзу пов’язані нині з принципово новим цілепокладанням в педагогічному процесі. Метою функціонування школи та навчальної діяльності учнів має стати не сукупність знань з певних дисциплін, а компетентність особистості як загальна здатність, інтегрований результат навчання, як складний комплекс, що характеризує здатність індивідуума успішно функціонувати та адаптуватися до вимог життя, знаходити правильні рішення у конкретних навчальних, життєвих, а майбутньому і професійних ситуаціях.

Протягом останніх років педагогічний  колектив школи працював над питанням підвищення педагогічної майстерності вчителя, як засіб формування життєвих компетенцій сучасного учня. В роботі нами була помічена не завжди повна здатність вчителя до використання у своїй професійній діяльності сервісів мережі Інтернет, що б давало можливість підвищувати інтерес учнів до навчально-пізнавальної діяльності та готувати випускника школи реалізувати себе в подальшому житті. Також ми помітили, що маючи певні знання, вміння й навички учні часто не вміють їх застосовувати на практиці, у спілкуванні з оточенням.

Враховуючи це та особливості нових Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти, критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, які спрямовані на досягнення результатів навчання – сформованих ключових і предметних компетентностей учнів, педагогічний колектив обрав нову науково-методичну проблему школи: «Формування навально-пізнавальних та виховних компетентностей учня через створення єдиного освітнього простору школи».

МЕТА:

Створити єдиний освітній простір школи, який дозволить сформувати навчально-пізнавальні та виховні компетенції учнів навчального закладу

ЗАВДАННЯ:

  • Модернізувати зміст, форми і методи управлінської діяльності, які дозволять сформувати керівника школи нового типу — відкритого, демократичного, компетентного, гуманістичного, творчо спрямованого;
  • Створити інноваційне середовище, побудоване на принципах гуманістичної педагогіки, яке сприяє розвиткові творчого потенціалу педагога, стимулює інноваційну діяльність у школі;
  • Дослідити особливості розвитку навчально-пізнавальних та виховних компетентностей учнів;
  • Розглянути проблеми формування навчально-пізнавальних та виховних компетенцій учнів в методичній літературі та в розробках педагогів практиків;
  • Створити розвивальне середовище, у якому буде реалізовуватись сучасна модель конкурентноспроможнього випускника;
  • Створення єдиного безпечного освітного простору школи;
  • Розробка навчальних занять із застосуванням безпечного освітнього простору школи;
  • Організувати психолого-педагогічної підтримку становлення та розвитку кожного учня;
  • Сформувати інформаційно-технологічної культуру всіх учасників навчально-виховного процессу;
  • Забезпечити соціальне замовлення на людину нового демократичного суспільства, якій притаманна активна життєва позиція
  • Надати освітні послуги для задоволення потреб ринку праці

П Е Р С П Е К Т И В Н И Й  П Л А Н Р О Б О Т И  Н А Д  Т Е М О Ю: 2 0 1 6 – 2 0 21 р. р.

Аналіз роботи школи над науково-методичною проблемою «Педагогічна майстерність вчителя як засіб формування життєвих компетенцій сучасного учня» за 2013-2016 н.р.

Аналіз роботи Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24 Мелітопольської міської ради Запорізької області над методичною проблемою міста протягом 2011-2015 р.р.

Вхід на сайт
Пошук
Архів записів
Сайти та блоги
  • Семенова О.М.
  • Новохатній Д.О.
  • Іванюк О.О.
  • Апанасенко С.Ю.
  • Гольцова О.В.
  • Грицанюк Д.Г.
  • Кудіна Ю.В.
  • Калінчук Н.А.
  • Тлустенко Н.С.
  • Грицанюк Д.Г.
  • Сершень Л.Я.
  • Колісник Т.В.
  • Воронцова Л.В.
  • Рубан О.П.
  • Тетеріна О.В.
  • Друзі сайту!!!