Вівторок, 19.03.2024, 11:23
Вітаю Вас Гість | RSS
Мелітопольська ЗОШ I-III ступенів №24

Меню сайту
Категорії розділу
Загальні [40]
Шкільні заходи [31]
Олімпіади [7]
Випускникам [0]
Конкурси [1]
Вчителям [2]
Спорт [0]
Наше відео [0]
Наше опитування
Оцініть мій сайт

Всього відповідей: 3097
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Тема ВР школи


Виховати людину – значить 
виховати у неї перспективні шляхи,
якими піде її завтрашня радість.
 
А.С. Макаренко

 
Тема ВР школи: Компетентністний підхід до виховання учнів, підготовка їх до життя і праці, формування національної свідомості через створення єдиного освітнього простору школи.

 

Мета: формування творчої особистості учнів, які володіють інтелектуальною , етичною  і педагогічною культурою шляхом удосконалення форм та методів виховання.

Завдання:

  • Подальше зміцнення та розвиток єдиного виховного колективу учасників освітнього процесу (учні, вчителі, батьки) і гуманістичного характеру відносин між ними на рівні суб’єктивності;
  • Удосконалення життєдіяльності школи, яка орієнтована на загальнолюдські цінності;
  • Створення умов для самовираження, саморозвитку, само адаптації особистості учнів та педагогів

    Виховна система школи гуманістична і можлива при реалізації цілого комплексу наступних вимог:

  • беззастережне прийняття дитини стійкого, позитивного відношення до неї;
  • прояв поваги до особистості та підтримка почуття власної гідності у кожній дитині;
  • усвідомлення визнання права особистості бути несхожою на інших;
  • надання права на свободу вибору;
  • оцінка не особистості дитини, а його діяльності, вчинків;
  • володіння здатністю відчувати (емпатія) кожну дитину, бачити проблему очима конкретної дитини, з її позиції;
  • враховувати індивідуально – психологічні та особистісні особливості дитини (тип нервової системи, темперамент, особливості сприйняття та пам’яті, мислення, здібності, потреби, зацікавленість, мотиви, статус в колективі, самооцінку, сформованість позитивної „Я – Концепції”, активність та ін.)
  • Функції виховної системи

  • Розвиваюча направлена на стимулювання позитивних змін в особистості дитини та педагога, підтримку процесів самовиразу, здібностей дітей та дорослих, забезпечення розвитку педагогічного та учнівського колективів.
  • Інтегруюча сприяє з’єднанню в одне ціле раніше роз’єднаних та неузгоджених виховних впливів.
  • Регулююча зв’язана з упорядкуванням педагогічних процесів та їх впливом на формування особистості дитини, учнівського та педагогічного колективів.
  • Захисна направлена на підвищення рівня соціальної захищеності учнів та педагогів, нейтралізацію впливу негативних факторів на особистість дитини та процес його розвитку.
  • Компенсуюча направлена на створення у школі умов для компенсації недостатньої участі сім’ї та соціуму в забезпеченні життєдіяльності дитини, розкритті та розвитку його нахилів та здібностей.
  • Коригуюча направлена на здійснення педагогічно доцільної корекції поведінки та спілкування школяра з метою зменшення негативного впливу на формування його особистості.
  • У діяльності педагогів ЗОШ № 24 визначається п’ять складових (підсистем) виховної системи, які взаємо переплітаються.

    Перша – логіка використання методів і форм виховної роботи відповідно до віку школярів, яка закладається в програмах виховної роботи класних керівників. У початковій школі – це організація колективних ігрових діянь дітей, включення дітей у наглядно – практичну діяльність.
    У середній ланці використовуються методи переконання і позитивної стимуляції гарних вчинків, допомога у самовизначенні. У старшій школі переважає самостійність і творчість учнів.

    Другу підсистему складає поурочна та позашкільна (гурткова) робота.

    Третя підсистема – циклічна, вона замкнена в межах навчального року і складається з тематичних періодів. Тематичний період включає в себе різноманітні за змістом і масштабом заходи. Він завершується, як правило, загально шкільною творчою справою – КТС.

    Четверту підсистему складають традиційні загальнонародні свята. Вони спрямовані на відтворення національних традицій.

    П’ята підсистема самоуправління – суспільна діяльність учнів у співробітництві з дорослими. 

Вхід на сайт
Пошук
Флешмоб
#дякуюємозаперемогу
МДПУ
МДПУ
Друзі сайту!!!

Архів записів
Сайти та блоги
  • Сайт з виховної роботи
  • Семенова О.М.
  • Спорник О.С.
  • Лященко О.М.
  • Грушкіна С.В.
  • Емірасанова А.Е.
  • Новохатній Д.О.
  • Гольцова О.В.
  • Грицанюк Д.Г.
  • Кудіна Ю.В.
  • Калінчук Н.А.
  • Грицанюк Д.Г.
  • Сершень Л.Я.
  • Колісник Т.В.
  • Воронцова Л.В.